ikot-ikot semut berapi

budak buncitt punyer belog

My photo
kuala terengganu, bandar seri begawan brunei, Brunei
bella mierra . nineteen . tinggi . comell . mata sepet . ramping . makan banyak . pelik . suka nangis . manja . sewel . gilerr . senget .

Wednesday, January 12, 2011

wasiat menutup mata


assalamualaikum awak ..

sbnrnya byk bnda sy na gtau awk tntg isi ati sy nih.sy tatau camne agi na gtau awk jd sy hrp stu ari nti awk tdetik ati na baca belog sy nih.sy thu byk bnda da jd antra kita slma hbgn yg kita bina nih.sy tatau cmne na mulakn cme sy mntk maaf sgt sgt dgn ap yg sy tulis ni akn myakitkn ati awk buat awk mara tau ap sja.sy mntk maaf .niat sy hnya na btol kn ap yg ptot.

saya ta penah ada kawan pompuan .awak pon tahu knapa kan ? saya cuma ada sahabat je sbb saya ta penah percayakan kawan . saya ramai sahabat.time saya susah diorang ada tuk hiburkan hati saya,tenangkan bile saya marah,pujuk bile saya merajuk,marah bile saya buat salah.saya mengaku saya lebih pentingkan mereke sebab hanya mereka tempat saya mengadu tempat saya bermanja.lagipon saya kenal mereka dulu dari awak.awak patot time mereka sebagai kawan saya kalo awak sayangkan saya.saya tak nak awak salah paham.awak dengan mereka sama sama saya sayang.saya tanak hilang sahabat sebab cinta.dan saya dah penah korbankan sahabat sebab cinta.saya tanak jadi lagi benda tuh.mereka hidup saya.jantung saya.sahabat benda paling bernilai dalam hidup saya selepas saya hilang keluarga.cinta saya pada awak ikhlas.saya tanak kita jaja cinta kita kat orang laen.manusia ni bukan seme yang suka kita.ada yang nak jatuhkan kita bencikan kita.mereka akan buat apa saja.kalo orang tahu diorg tentu pikir kita menunjuk nunjuk sedangkan niat kita baek.tapi diorang tak pikir sme tuh.awak tengok dalam fb berapa ramai yang bercinta last last putus sebab kantoi curag.tu baru yang bercinta.tengok yang berkahwin sampai ada yang bercerai.awak nak macam tuh?mula mula bangga jaja kisah cinta di laman tu bila da putus single seorang.orang yang busuk hati akan ketawa tengok bila kita camtuh.saya tanak kita jadi mangsa mereka.cukuplah sekadar awak tahu yang awak pakwe saya dan saya makwe awak.bila dah sampai masa kita temukan keluarga masing masing.itu yang terbaek.malam malam awak call tetiba saya tengah onhold dengan orang laen.jang cepat salah sangka.saya ta penah ada orag laen dalam hati saya selaen awak.kadang kadang saya perlu bercakap dengan orag laen jugak.sama macam awak.bile awak bergayut dengan orang laen saya diam.ta penah melenting.saya tunggu penjelasan dari awak.sebab saya tahu saya tade hak nak kongkong hidup awak selagi kita tade ikatan sah.awak berhak buat apa saja.saya pon begitu cuma batas batas pergaulan saya ingat.masih ingat yang saya milik orang.milik awak.sekali saya dah bersumpah saya sayangkan awak tak kan pernah ada lelaki laen dalam hati saya kecuali awak.awak kena paham.sebelum saya time awak dalam hidup saya,saya ada sahabat sahabat saya.perkara tu awak kena terima kalo diorng masih lagi call saya mesej saya tau tegur saya.mereka berhak sebab mereka kenal saya dulu dari awak dan saya berhak sebab saya kenal mereka dulu dari awak.susah nak percayakan orang walaupon kekasih sendiri.tapi saya tak penah paksa awak tuk percaya setiap perbuatan saya perkataan saya tingkah laku saya.sebab saya sendiri ta penah percayakan awak tapi saya percayakan cinta awak.kita bukan duk depan mata.awak duk jao.saya duk jao.saya tatau awak buat apa.kuar dengan sapa.ada kat mana.awak pon sama jugak tentu rase camtuh dekat saya.saya cuma pegang IKHLAS KERANA BENAR. kalo awak ikhlas buat apa takut ?saya tade hak nak paksa awak tuk percaya kan saya.tapi saya berhak mintak awak percayakan cinta saya macam saya percayakan cinta awak.baek buruk awak kelemahan awak kejahatan awak kenakalan awak kebaekkan awak seme saya terima dengan hati saya sejak saya mula terima awak dalam hidup saya.saya tahu mungkin kisah silam saya masih menghantui saya tapi saya tetap cuba teruskan hidup sebab tanak tengok awak susah hati.sakit saya,pedih saya,mati saya ,saya akan tanggung sendiri.saya tak penah merungut tentang kelemahan awak.ta penah mengungkit dengan segalanya.saya nak awak tahu yang cinta saya pada awak bukan kata kata tapi dalam hati.kalo awak dah ada orang laen awak gitau lah saya.saya mungkin tak sempurna seperti yang awak na.tapi saya cube jadi yang sebaek mungkin.saya hanya budak bese yang tak punyer pape.kalo takdir dah katakan yang awak bukan jodoh saya tape lah saya time.mungkin jugak saya tak layak tu dicintai dan mungkin jugak saya tak layak tuk disayangi. saya cuma mintak satu je.TOLONG FAHAMI saya . 

No comments:

Post a Comment