ikot-ikot semut berapi

budak buncitt punyer belog

My photo
kuala terengganu, bandar seri begawan brunei, Brunei
bella mierra . nineteen . tinggi . comell . mata sepet . ramping . makan banyak . pelik . suka nangis . manja . sewel . gilerr . senget .

Tuesday, January 25, 2011

im a LOVER not a FIGHTER but i will fight for love .

  • saya TAK SUKA orang PAKSA saya ikot cara hidup dia . tapi saya akan CUBA tuk belajar menerima nya .
  • saya TAK SUKA orang mintak saya pilih antara SAHABAT dan CINTA sebab kedua dua PENTING bagi saya . da saya ta kan tinggalkan salah satu nya .
  • saya BENCI orang mengungkit KESALAHAN saya sebab saya berusaha belajar tuk MENYESALI nya 
  • saya TAK SUKA orang KAWAL kehidupan saya hanya semata mata nak BAHAGIA kan hati dia walaupon hakikatnya saya yang TERLUKA .
  • saya TAK SUKA menjaga hati orang sedangkan orang TAK PERNAH menjaga hati saya apatah lagi MENGHARGAINYA .
  • saya BENCI orang menuduh saya PENIPU sedangkan hakikatnya dia tak tahu CERITA SEBENAR di sebalik penipuan itu .
  • saya BENCI bila saya bagi CINTA dan KASIH SAYANG tapi akhirnya saya dibalas dengan LUKA dan AIRMATA .
  • saya SANGAT BENCI orang mengungkit KISAH SILAM saya sedangkan apa yang dah terjadi BUKAN KEINGINAN saya .


No comments:

Post a Comment