ikot-ikot semut berapi

budak buncitt punyer belog

My photo
kuala terengganu, bandar seri begawan brunei, Brunei
bella mierra . nineteen . tinggi . comell . mata sepet . ramping . makan banyak . pelik . suka nangis . manja . sewel . gilerr . senget .

Wednesday, January 12, 2011

doa setiap saat detik waktu

"oh tuhan , jika dia bukan milikku lagi jauhkan lah dirinya dari pandangan mataku.hilangkan lah dia dalam fikiranku.musnahkanlah benih cintaku padanya.hapuskanlah kenangan dan memori kami bersama.aku pasrah jika dia bukan jodohku lagi.tabahkanlah hati ku untuk meneruskan hidup tanpanya disisiku.separuh dari jiwaku hilang.sedarkah engkau ya allah?jika ini cubaan dan dugaan darimu aku redha ya allah.cabutlah nyawaku ini agar aku tidak terus mencintainya menyayanginya dalam diam dalam sedar.ya allah sedarkan lah aku dari mimpi ini.kuburkanlah kenangan kami bersama supaya aku tidak terus berangan2 untuk memilikinya.kekuatan cintaku utuh padanya ya allah.jika benar dia adalah jodoh ketentuan mu ya allah dekatkan hatinya dengan hatiku.satukanlah kami agar dapat melayari hubungan ini dengan berkatmu.aku benar2 tulus mencintainya ya tuhanku.betapa sucinya cinta dan kasih sayangku ini hanya engkau yang mengetahui.tabahkan lah hatiku untuk menempuh hari2 yang mendatang tanpanya.sabarkanlah aku untuk menunggunya.jika suatu saat nanti engkau menjemputku,izinkanlah aku pergi bersama2 cintaku padanya.aku mohon padamu ya allah sayangilah dia seperti mana aku mengasihanimu ya allah.cintaku padanya seteguh cinta dan kasih ku padamu..” 

No comments:

Post a Comment