ikot-ikot semut berapi

budak buncitt punyer belog

My photo
kuala terengganu, bandar seri begawan brunei, Brunei
bella mierra . nineteen . tinggi . comell . mata sepet . ramping . makan banyak . pelik . suka nangis . manja . sewel . gilerr . senget .

Friday, January 28, 2011

cerita dari hati

kalo dulu saya tatau nape saya bole JATUH CINTA dengan awak tapi sekarang saya dah ad jawapan tuh . awak selalu tanye saya nape saya sayang awak . dan sekarang saya suda ad semua jawapan tuk soalan awak tuh . saya tatau sama ada awak perasaan tau tak tapi yang jelas saya sayangkan awak sangat sangat .

  • selama ni apa yang saya lakukan untuk awak ada lah secara RELA bukan sebab awak PAKSA .
  • lawak bodo yang saya buat sbelum ni hanya tuk mnghiburkan hati awak dan buat awak banyak bercakap.
  • saya banyak berleter sebab saya sangat menyayangi awak . dan itu bukan leteran tapi nasihat :)
  • saya berusaha mengongkong kebebasan awak sebb perasaan cemburu yg ada dalam diri saya .
  • saya sentiasa takut kehilangan awak 
  • saya sebuk tanya awak macam macam sebab saya sentiasa berasa curiga .
  • saya tak suka pompuan laen rapat dengan awak .
  • saya mudah berasa cemburu dan sensitif bila awak tak bagi tumpuan kat saya .
  • kadang kadang saya cam budak kecik sebab saya nak awak layan saya lebih dari orang laen .
  • saya selalu merajuk sebab nak awak pujuk saya .
  • saya selalu gelabah bila awak jaoh dari saya tuk satu tempoh masa yang lama .
  • ari ari saya sebuk tanye awak sebab nak pastikan keselamatan awak .
  • saya lagi pentingkan awak dari diri saya sendiri .
  • saya selalu tanya awak sayang saya atau tak sebab saya ase kasih saya lebih kuat dari awak .
  • saya tak kan layan lelaki laen yang tade urusan penting dengan saya .
  • saya cube luangkan lebih banyak masa tuk awak .
  • kalo awak tinggalkan saya , saya tak kan percaya dengan cinta laen yang datang sebaliknya saya akan tetap tunggu awak dan berharap awak akan balik pada saya .
  • kalo ada orang laen dalam hidup kita saya akan hilang akal dan rela buat apa saja tuk rebut awak kembali .
  • saya percaya kan awak lebih dari segalanya dan saya sanggup serahkan segalanya termasuk nyawa saya sendiri tuk awak .
  • saya tak kan berlaku curang kat awak sebab ati saya 100% sayangkan awak .
  • bukan semua pompuan sanggup menangis tiap malam sebab pikirkan orang yang dia sayang .





p/s : tengok betapa kuatnya cinta saya kat awak . saya sayang kan awak sangat sangat lebih dari segalanya . 

No comments:

Post a Comment