ikot-ikot semut berapi

budak buncitt punyer belog

My photo
kuala terengganu, bandar seri begawan brunei, Brunei
bella mierra . nineteen . tinggi . comell . mata sepet . ramping . makan banyak . pelik . suka nangis . manja . sewel . gilerr . senget .

Thursday, January 20, 2011

mengintai langit

setiap hari ku tulis 
yang ku telah jatuh cinta 
tapiku rasa bersalah
tidak ku nyatakan padamu.

apakah engkau merasa
apa yang sedang ku rasa
kepada tancap asmara
harapnya kau dah terima

maafkan aku kerna menyinta mu
maaf jika ku tak padan dengan mu
tapi ku berjanji
kau juwita hati
akan ku jaga hingga akhir nanti.

maafkan aku terus memuja mu.
maaf aku yang terlanjur merindu
di dalam hujan renyai
aku mengintai langit 
mengharap engkau akan setuju 
menyintai aku..

menyanyi dan bisik kanlah sayang
baiknya kau dalam jiwa
tak tahan rasanya menanggung asmara
agar dapatku lelapkan mata
mengkhayalkan mu
bermimpikan mu
sepanjang malam ku..



No comments:

Post a Comment