ikot-ikot semut berapi

budak buncitt punyer belog

My photo
kuala terengganu, bandar seri begawan brunei, Brunei
bella mierra . nineteen . tinggi . comell . mata sepet . ramping . makan banyak . pelik . suka nangis . manja . sewel . gilerr . senget .

Saturday, July 14, 2012

bangun untuk hidup :')





assalamualaikum , dah lama saya nak tulis benda nih but i still have no KEKUATAN . alhamdulilah thanks to god , sekarang baru terbukak aty nak tulis apa yang dah terjady . bukan niat saya utk diam kan diri , apa yang terjady bukan yg saya inginkan . saya cuba tabahkan aty dengan semua nya , hanya tuhan saje yg tau apa isi aty saya sekarang . saya ta mampu wart apa apa . kalo masa bole di undur balex , saya rela tukar dengan nyawa saya .. dan sekarang aty saya betol betol kosong . saya tatau nak mula dari mana tapy insyaallah saya akan cube citer semua yang ada dalam lubuk aty saya nih :'(
cinta saya dengan dia dah pon berakhir . kami couple hanya setahun .. mungkin dulu saya penah cinta dan sayang kan dia tapy sekarang perasaan tu dah tade . kosong . mungkin atas sebab sebab tertentu yang saya jugax tatau kenapa kami pilih jalan terbaex tuk kedua nya , BERPISAH . saya redha , walaupon saket tapi saya cube tuk bangun dan lupekan dia tapi lame lame saya semakin paham . tu lah sebenarnya JODOH dan KETENTUAN . selama dengan nya saya kenal erti sabar , setia , tanggungjawab , cinta , rindu , kasih sayang , jujur dan kepercayaan . lepas je break dia dan saya tak pernah cuba na contact dia sampai sekarang . perpisahan yang kami buat jugak sebenarnye tuk kebaikkan masing masing . kalo dulu saya tak dapat terima keputusan yang dia dah buat tapi sekarang saya mengerti tujuan dia . mungkin TUHAN sengaja pisahkan kami tuk kami mengenal erti kehidupan sebenar :) . hari hari yang berlalu ditemani dengan ase saket , luka , pedih , gembira , kecewa dan suka .. saya gembira dan sekarang sedang cube MENGEMBIRAKAN hati sendiri walaupon LUKA berdarah . pedih .. tersangat pedih . tade sape pon yang tahu isi hati saya , apa keinginan saya , kehendak saya . perasaan saya di abaikan hingga saya sendiri tak sedar yang saya terLUKA . saya seperti bercinta dengan impian . impian yang tak kan pernah terjadi . saya cube bagi kasih sayang saya pada nya . tapi dia tak mngerti . saya cube bersikap jujur . tapi akhirnya saya dipersalahkan . tapelah .. sekali lagi saya ditimpa musibah . saya redha . luka ? saya memang terluka sangat . saya ingat dia dapat ubah hidup saya tapi hampa . tu cuma angan angan :( saya tanak orang cintakan saya semata mata nak saya ikot cara hidup dia . saya dah banyak terluka selama nih . saya cume nak rase kebahagiaan . sedikit saje . tak banyak pon saya mintak tapi saya tak diberi peluang tuk rase kebahagiaan tu :'(  saya mintak dia paham tapi dia tanak . kali ni cukup lah . saya tanak dilukai lagi . saya serik . bukan serik tuk bercinta tapi serik tuk dilukai lagi :')wart masa sekarang , saya sedang MENGENALI HATI BUDI seseorunx .. luar dan dalam . ini kaly ke 4 saya couple .. mungkin utk kaly terakhir . nape ? sebab saya sangat bahagia dengan cinta haty saya nih . dan saya bharap agar ini cinta yg terakhir lam hidup saya selagy saya bnafas . tapy sayang , rupanya saya mencintai orang yang salah . salah dengan mengganggap dia MILIK saya sedang kan hakikat dan kebenarannya DIA BUKAN MILIK SAYA . saya cube tuk bangun . bangun berpijak di bumi nyata . berpijak dengan ase cinta yang terLALU KUAT untuk nya . akhirnya saya JATUH . dia sangat istimewa . terlampau sempurna . dan saya cube tuk menyedarkan diri sendiri yang saya tak mungkin dapat MEMILIKI dia . ase cinta yang hadir tuk nya tak pernah hilang walaupon sedikit . sungguh saya sangat berHARAP dapat habiskan hidup bersama nya . tapi saya tahu . itu tak mungkin TERJADI . hati saya banyak terluka . kalo dulu saya takot nak bukak pintu hati saya tuk seorang lelaki tapi sekarang sejak kenal dia . banyak yang dah berubah . dia hadir dalam hidup saya dan terangkan hati saya . walaupon saya tahu satu saat nanti saya tak mungkin akan dapat memiliki dia tapi saya cube tuk habiskan masa yang ada nih bersama nya . mungkin dia tak tahu betapa saya mencintai dia . mungkin dia jugak tak tahu betapa saya menyayangi dia dan merindui dia . saya dah cube tuk tenang kan hati sendiri menyatakan dia jugak menyayangi saya seperti saya menyayangi nya . tapi saya takot . takot kesudahan nya nanti menyakiti saya . melukakan saya lagi . perasaan lalu suda hilangg . sekarang saya cume nak habiskan hidup yang ada nih bersama dia tapi saya tak pasti mampu kah saya?saya cube tuk bangun lagi . berdiri di kaki sendiri tanpa ada rase apa apa . hidup saya seperti maenan . tape lah . semua dah terjadi dan saya tak mampu nak ulang semula walaupon di beri peluang . cinta kami dah berakhir dan saya tak perlu lagi tangisi nya . cukup apa yang saya dah lalui dulu . saya tak kan ulangi nya lagi . saya cuma bole memohon maaf sebab perasaan hati saya dah mati tuk kembali pada cinta saya . apa yang terjadi semua berpunca dari kesilapan saya . saya akan cube mulakan hidup baru walaupon bersendirian . percayalah :)








No comments:

Post a Comment