ikot-ikot semut berapi

budak buncitt punyer belog

My photo
kuala terengganu, bandar seri begawan brunei, Brunei
bella mierra . nineteen . tinggi . comell . mata sepet . ramping . makan banyak . pelik . suka nangis . manja . sewel . gilerr . senget .

Sunday, March 18, 2012

MASIH CINTA

hye pimpols ... tersangat lama kan ta update entry baru :) mintak maaf sangat sebab banyak benda yang terjadi dis past few days . da cube tuk elak kan tapi rancangan ta berjaya sebaliknya semakin menjadi . hahaha ... ta banyak benda na cakap cume just na citer serba sedikit tentang perasaan nih .

apa yang terjadi bukan yang saya inginkan . sumpah tu bukan niat dari hati saya . saya cube tabahkan hati dengan semuanya tapi hanya tuhan je yang tahu apa isi hati saya sekarang . saya tak mampu buat apa apa . kalo bole masa di undur balik saya sanggup tukarkan dengan nyawa saya . saya tak mampu . betol betol tak mampu . hati saya kosong :'(

MAAFKAN SAYA ...

No comments:

Post a Comment