ikot-ikot semut berapi

budak buncitt punyer belog

My photo
kuala terengganu, bandar seri begawan brunei, Brunei
bella mierra . nineteen . tinggi . comell . mata sepet . ramping . makan banyak . pelik . suka nangis . manja . sewel . gilerr . senget .

Wednesday, January 12, 2011

p.s i LOVE you :)

LIST PERANGAI SOPAN SANTUN LEMAH LEMBUT BUDAK KEPUNYAAN MR.MONCET


  • tepuk-tepuk kan saya time saya nantok na tito . 
  • beli kan saya ais krim vanila tiap kali saya ase mara .
  • bagi saya tisu tiap kali saya bersin . sejuk .
  • habiskan makanan saya kalo saya tak abis makan .
  • tarik telinga saya tiap kali saya cakap lucah . buat hal . usha laki laen .
  • jalan kepit nan saya tiap masa .
  • pimpin tangan saya bila na lintas jalan .
  • tolak buaian saya bile maen kat taman maenan .
  • share kan kredit kat saya time saya pokai tade duet na beli topup .
  • pilihkan baju kat saya .
  • belikan susu coklat dutch lady kat saya tiap kali kuar .
  • bagi saya duet poket kalo saya tengah tade duet .
  • bagi pinjam phone kat saya sebab saya na penuhkan memori phone tuh dengan pic saya je .
  • cakap saya cantik bila saya tanye "arini saya cantik tak ?"
  • sapu air mata saya tiap kali saya sedih .
  • time bebelan mak saya tiap kali balik raya .
  • belikan saya gula gula kapas .
  • teman saya tomyam tiap kali saya lapar .
  • belikan saya burger time saya demam jatuh saket .
  • gosok pipi saya kalo saya saket gigi .

p/s : mr.MONCET sila sabar dengan kerenah dan perangai saya ni ye ? sayang kamo rapat rapat :)

No comments:

Post a Comment