ikot-ikot semut berapi

budak buncitt punyer belog

My photo
kuala terengganu, bandar seri begawan brunei, Brunei
bella mierra . nineteen . tinggi . comell . mata sepet . ramping . makan banyak . pelik . suka nangis . manja . sewel . gilerr . senget .

Saturday, January 8, 2011

Chenta Hati


  • TINGGI MELEBIHI 160cm  *senang nak pnjam bahu bile sedih 
  • BERAT MELEBIHI 50kg  *kalo kurus orang salah anggap cakap mat gian lak .
  • BULU MATA LENTIK  *nanti bole pakaikan mascara kat dia 
  • KAKI SHOPPING  *bole sama sama pilih baju suar kasut beg 
  • SPORTING HAL PEREMPUAN  *senang nak mintak tolong belikan 'roti kering' , suar and baju kecik
  • PANDAI MASAK  *bole masak meggi , goreng telur . benda asas je .
  • STYLISH  *pakai baju nan suar . jangan pakai baju saja . kaen pelikat saja .
  • BANYAK CAKAP  *sorang cakap sorang senyap lame lame gilerr . baek cakap nan tunggul kayu balak
  • OPEN MINDED  *ta kesah kalo kentut depan depan ,korek hidung depan depan.
  • BANYAK DUIT  *beli susu anak,pampers anak,baju anak,barang dapur,bayar bil.
  • HORMAT ORANG TUA  *bagi duit kat mak bapak.selalu jenguk diorang.selalu tanya khabar
  • TINGGI AGAMA  *bole mengajar anak sembahyang,mengaji.jadi iman.jadi wali.
  • OTAK GILER  *bole bawak bergurau.gelak sama sama.nangis sama sama.
  • HENSEM  *hensem dimata hati saya dan huduh dimata kasar orang.
  • SUKA BAGI NASIHAT  *bagi nasihat kalo salah mix match baju.tegur kalo salah masak.nasihat kalo buat salah.
  • JAHAT  *buli saya time sedih.manja time saya gembira.
  • TERIMA SEADANYA  *trima baek saya bila saya gembira.trima buruk saya time saya sedih.trima jahat saya time saya marah.trima keadaan saya.trima keadaan saya .
p/s : ni la ciri ciri pakwe aku skrg .. sape dia ? adalaa ...

No comments:

Post a Comment