ikot-ikot semut berapi

budak buncitt punyer belog

My photo
kuala terengganu, bandar seri begawan brunei, Brunei
bella mierra . nineteen . tinggi . comell . mata sepet . ramping . makan banyak . pelik . suka nangis . manja . sewel . gilerr . senget .

Thursday, December 9, 2010

sisip-sisip lalang bertiup angin bercerita

19 tahun .. banyak benda dah jadi lam hidup aku . susah pedih sakit pahit masin masam manis kelat tawar luka gembira ketawa menangis . macam contoh ari nih . tadi bangun pagi family semua kuar . tinggalkan aku sorang kat umah dengan dapur bersepah . ruang tamu berselerak . pinggan mangkuk gelas cawan berterabur . makanan ? ada .. cuma sisa saja . kemas-kemas ciap . oke . lepak depan tv tetiba member ajak kuar . kebetulan lapar . oke set time . pukul 4 ciap terus kuar .. mula-mula pi makan je . tetiba terlajak perahu dengan badan pi TOK BALI ada pasar malam .. mama telefon . marah-mrah . oke dah agak yang kejap lagi perasaan aku akan dilukai . bersiap sedia balik . cam dah dijangka . BOMMM ! meletup . berderai airmata aku jatuh . kisah silam aku di ungkit kembali . kisah silam yang banyak mengubah hidup aku . kisah yang aku sudah lupakan . hari ni berulang lagi . hati aku terus di gores dengan kata-kata mama ku . senyum dengan airmata yang mengalir . itu saja aku mampu . terluka ? sudah biasa . cuma kali ini bisa nya sakit . aku tak mampu tuk ceritakan semua nya . pedih . ye . itu yang aku lalui sekarang . 


No comments:

Post a Comment