ikot-ikot semut berapi

budak buncitt punyer belog

My photo
kuala terengganu, bandar seri begawan brunei, Brunei
bella mierra . nineteen . tinggi . comell . mata sepet . ramping . makan banyak . pelik . suka nangis . manja . sewel . gilerr . senget .

Tuesday, December 7, 2010

Pot Pet Pot Pet senget ubi keladi moncett

hye .. ek ? bukan hey la .. ASSALAMUALAIKUM .. hehee .. waalaikumsalam .. bagus tak anak pompuan nih ? memang laa. dah tau dah . Tettttttt ... oke . nak pot pet pot pet tapi tatau nak cakap apa . haha .. bodoh . banyak benda nak cakap tapi tatau  nak start camne .


nih nok kecek kok kelate skali . lamo doh dok kecek alik kelate .olohh rindu la hoo.. sedap ko gewe nih ? bulih gapo rima eh kalo gewe ? nok kato bulih harto banyok kalo gewe nge ore tadop duit payoh jugok . pah bulih gapo ? pening palo la tengok budok-budok hok duk gatal gelenya gewe lonih keno-keno budok hok baru nok up . dok tahu gapo langsung .mulo-mulo gewe kalo bulih nok suh gege so dunio . ketut pon bau wangi biar la mugho saye kea . tapi de mari puah gak , oloh laa.. tengok pon saket mato . benci nyo ngelih . tu laa lonih . maso tengoh sedap gewe nih jago la molek . de takdop kekgih jerik tubik air mato daroh pon dop jadi gapo satu doh . nyesal tok sudoh laa . rumusan dan kesimpulan nye , hargai la ore hok saye kito . dop gitu ? hahaa ... letih da berbahasa lam kelantan . huhuu .. malu saya dibuatnya .  


ni pesanan celcom tuk peminat setia oke ? sape-sape ase saya nih sombong oke dengan senang hati saya mengisytiharkan supaya keluarkan saya dari hidup korang . bekeng nya ayat saya . tak di sangka . haha .. 

 maaf , saya ni jenis JUJUR . kalo saya cakap saya sayang , saya SAYANG betol-betol . kalo saya cakap saya benci , saya BENCI betol-betoL . ta suke saya ? oke bole remove saya dari hidup korang yang mane tidak berkenaan . saya langsung ta kesah . time kasih . huhuu .. tindak balas dari sikap terlampau jujur . saya tak cantik hidung mancung cam anak patung barbie . tak comell manja cam liyana jasmay . tak unik pelik cam lisa surihani . tak tinggi ramping cam scha alyahya . saya budak miskin . tade duit bermillion-million . rumah banglo bertingkat-tingkat . atau kereta cardina . saya cuma ada sekeping hati yang dah terkoyak . tu pon penuh dengan luka-luka tapi saya dah salotape dah . maaf lah . manusia zaman sekarang langsung tak bole pakai . mulut pot pet pot pet cam mak nenek pakai kebaya cakap rindu sayang cinta ... bila text sekeping habuk debu ta balas . tatau la ta pandai nak guna keypad ke tau rabun huruf . online je ada muka buku dia . tegur chat pon ta balas jugak . berkemungkinan agi ta pandai nak menaip . bila dia cari kita balik kita ta balas cakap kita stupid arrogant . manusia . kalo sayang buat cara sayang . kalo ta sayang lepaskan je la . saya ta mara malah senyum tersengih-sengih sampai telinga bila orang cakap saya ramai BFF , SAHABAT dan SKANDAL tapi saya sangat mara meletup gunung berapi bila orang cakap saya PLAYGIRL . harap maklum . 


ad satu ari tuh setelah penat mengelilingi bilik sendiri saya buat keputusan . erk ? bukan keputusan sbenarnya . buat kije tak berapa pandai seket . huhu .. eh ? jangan salah paham dan ketawa . saya pandai hehe .. kije saya wat je tak bape nak pandai . sebenarnya saya kena marah . huhuu .. mama saya mara saya tadi masa saya menyibukkan diri dalam bilik tanpa pedulikan dia di dapur . dia mara : " APASAL KO SUKE CAKAP SORANG-SORANG HAH ??!!! ORANG LAEN BERCAKAP DENGAN MANUSIA . KO PULAK CAKAP NGAN DINDING . DAH TA DE KIJE KE ??! ".saya terkejut sambil pikir ' mama jeles sebab dinding ta layan dia '. huhu .. jangan isau . mama saya memang cam tuh . selalu dengki dengan anak nya ini . besa laa .. saya kan comell dia tak . huhuu ... esok nya saya bangun tido , mandi , pakai baju BEN10 , ikat rambut tocang dua .. kuar nak makan tetiba.... mama : ' ko nih rambut cam pompuan baju cam laki . dua alam ke ?? ' aku : ' cube check la mama tengok dua alam ke tak ' . pelik tol la bile mak sendiri jeles dengan anaknya .. dua hari berlalu .. huuhuuu ...satu ari saya jatuh sakit pendek citer demam laa .. kang tak paham lak . dengan rasminya saya bangga kuar pi klinik . saya pi klinik pakai baju ULTRAMAN NEXUS sepasang dengan seluar . selipar jepun gambar BOB THE BUILDER . orang tengok semacam je . apa mampu buat ? angkat tanda peace sengih sambil telinga . mama pulak geleng kepala jalan tunduk bawah . malu ... sehh . huhu . saya ? tak terkesan tak terjadi apa pun . muka kebal cam tembok china mane tau malu . susah dapat anak cam saya . sebab tu mama saya selalu pesan suh kawen cepat-cepat . mama cakap sape-sape yang masuk meminang saya dia akan terima tak kira sape pon . saya kenal atau tidak itu tidak penting . dia hanya mahukan seorang menantu seperti orang laen yang bole menjaga saya melayan karenah saya sebab mama saya sudah TIDAK TAHAN SAYA ASYIK TIDO BERKEPIT DENGAN DIA ! hehehe ... mama saya yang nakal ke tau saya ? sebab saya tak bersalah . petang tuh perkara tak betol terjadi lagi . sesudah bercakap dengan pintu masuk bilik air . mandi . ciap pakai baju TOM and JERRY . rambut gulung-gulung . masuk dapur masak meggi .. tetiba suara HULK datang ...mama : ' buat pe bising cam hantu lapar nih ? ' . aku : ' masak 'spaggeti ringan' ..' mama : ' makan la meggi tuh sampai lingkup kilang meggi . nak penyakit ko dulu datang melawat lagi ke ? ko tu dah la ada penyakit . nak tempah kubur awal ke ?' . hah ... saya pon tak paham dengan mak saya . malam nye saya buat agi .. bangun tido . mandi . pakai baju ULTRAMAN MAX .. ikat rambut tocang dua .. pasang lappy .. menari POCO-POCO .. tetiba ... mama : matahari duk atas kepala baru nak bangun . pakai baju cam budak tadika perpaduan . rambut sebijik cam anak apek jual limau . ni terhenjut-henjut pulak cam kerengga . anak sape lah nih . aku : sengih saja yang saya mampu buat . huhu .. mama saya penat sudah asyik geleng kepala .. kenape ? sebab saya tak macam anak orang laen . 

ni ucapan text rasmi saya tuk sape-sape kru yang terlibat . hahaha ...
"kalo awak nak orang yang cantik , lawa , comell , ada harta ada duit banyak-banyak yang bole ikot semua kehendak awak , lebih baek awak cari orang laen yang bole bagi awak kesenangan . bukan saya . sebab saya tak mampu bagi apa-apa untuk awak . cari la orang laen yang bole buat awak bahagia . saya cuma budak miskin yang tak punya apa-apa ."

No comments:

Post a Comment