ikot-ikot semut berapi

budak buncitt punyer belog

My photo
kuala terengganu, bandar seri begawan brunei, Brunei
bella mierra . nineteen . tinggi . comell . mata sepet . ramping . makan banyak . pelik . suka nangis . manja . sewel . gilerr . senget .

Sunday, December 19, 2010

fahami saya agar saya terus menyintai awak

langsung tak paham dengan apa yg dah jadi sekarang . awak kata awak sayang saya .saya ni makwe awak cinta awak sayang awak mati hidup awak tapi nape awk mengaku SINGLE lagi ? kenape awk tak bole ckp yg awk dah ada couple ? sedih saya . tipoo kalo saya ckp saya tak terguris . hati saya tatau nak ckp apa dah . banyak kali saya ckp .awak pulak tanye saya balik "PENTING ke ?" .awak mengaku SINGLE tuk apa sedangkan dah berpunyer ? kita wat bnda baek bkn bnda bruk . benda baek awk nape awk nak sorok ? bukan buat benda ta elok pon .alasan awak mak mara kalo tahu . family bising kalo sme tau . banyak bagai pulak awak nih . sebenarnya kan elok kalo diorang tau dengan sape kita berkawan .tade lah diorg isau sgt .diorg pon tahu awk dgn sape kuar dgn sape kwn dgn sape kn ? gf sendiri komen pon delete.ya allah tuhan je tau ap saya rase . nampak sangat nak sorok status tuh kn awk ? kalo IKHLAS BUAT APA NAK TAKUT awak ? saya ikhlas dgn awk tapi awk ? sebenarnya apa lagi yang awk nk ? bole gitau saya tak agar saya penuhi smua khendak awk . tolong pahami saya agar saya yakin cinta dan sayang awak pada saya ikhls bkn maenan . agar saya percaya kn awk . 

No comments:

Post a Comment