ikot-ikot semut berapi

budak buncitt punyer belog

My photo
kuala terengganu, bandar seri begawan brunei, Brunei
bella mierra . nineteen . tinggi . comell . mata sepet . ramping . makan banyak . pelik . suka nangis . manja . sewel . gilerr . senget .

Wednesday, November 23, 2011

marry me ?

mr.moncet ... will u MARRY me ? 



awak ,
bile kita nak kawen ?
saya nak sangat buat cam kat bawah tu tuk awak ...
bangun pagi solat subuh sama sama .

awak jadi iman saya jadi makmun
.saya bangun buat sarapan sebelum awak pi kije.
iron kan baju kije pejabat awak
betolkan tali leher awak
salam awak sayang awak cium awak sebelum awak pi kije
sapu sampah kemas uma tunggu awak balik
masak tuk awak
sambut awak balik kije
makan dengan awak
urutkan awak time awak penat
buatkan air tuk awak
dengar masalah tempat kije awak
layan citer awak
kongsi perkara dengan awak
tido dengan awak
lahirkan anak comel tuk awak

jaga awak sebaek mungkin
best nye kalo dapat kawen besok dengan awak :)



*saya sayang awak rapat rapat saya cintakan awak ketat ketat mr.moncett

No comments:

Post a Comment