ikot-ikot semut berapi

budak buncitt punyer belog

My photo
kuala terengganu, bandar seri begawan brunei, Brunei
bella mierra . nineteen . tinggi . comell . mata sepet . ramping . makan banyak . pelik . suka nangis . manja . sewel . gilerr . senget .

Thursday, September 29, 2011

tinggal kenangan .



awak .. kalo awak sedang baca entri blog saya kali ni saya nak awak tahu apa yang saya tulis nih ikhlas dari hati saya . setiap kata kata yang saya rase dalam hati saya luahkan kat sini sikit pon tak bermakna nak lukakan hati awak . awak jangan salah paham . saya tulis luahkan ni cume nak awak tahu isi hati saya . saya tulis jugak bukan bertujuan nak meraih simpati dari awak . saya tulis hanya sekadar apa yang saya rase apa yang saya lalui . 

awak ..saya tak pernah terniat nak buat awak terguris hati dengan sikap saya kata kata dan kelakuan saya . saya cube sedaya upaya saya tuk bahagiakan awak . jadi yang terbaek tuk awak . tapi saya cume manusia biasa . saya tak lari dari buat salah . mungkin selama kita kenal saya dah banyak sakitkan hati awak tanpa saya sedar . saya cume terkilan awak langsung tak bagi saya peluang tuk saya buktikan cinta saya at awak . saya cube letak kan awak dalam hati saya . saya cube tuk terima awak seadanya . sama macam awak terima kelemahan keburukkan kekurangan saya . tapi awak makin hari makin lukakan perasaan hati saya . awak guris hati saya dengan tingkah laku awak . sampaikan ada masa saya terasa mahu mengalah . saya cube sabar dengan cara awak . mungkin awak terlebih sayangkan saya sebab tuh awak buat cam tuh . saya tak kesah . saya sabar sebab perasaan sayang saya pada awak . saya ceritakan segala apa yang saya rase sebab nak awak rasa jugak tapi awak bukan camtuh . awak tak pernah percayakan saya . setiap kata yang keluar dari mulut saya atau segala perbuatan yang saya lakukan awak sikit pon tak pernah percaya . bagi awak sama saja . saya cube jujur sedaya upaya saya demi awak . tapi awak tak nampak . awak cume nampak kesilapan saya . awak cari kesalahan saya . apa lagi yang saya harus lakukan ? saya biarkan awak kongkong hidup saya . biarkan diri saya ikot cara hidup awak . tinggalkan semua yang saya ada hanya sebab tuk bahagia kan hati awak sedangkan hati saya masa tu terluka sangat . saya ta kesah semua tuh sebab saya pikir awak mungkin mampu bahagiakan saya . saya tahu awak buat macam tuh sebab terlampau sayangkan saya . tapi awak penah terpikir tak kadang kadang cara awak melukakan hati saya ? saya mengaku mungkin ada setengah benda yang saya tak jujur dengan awak . sembunyi kan dari awak tapi tu tak bermaksud saya tak sayangkan awak . tak bermaksud saya nak permainkan hati awak . tak bermaksud saya nak perbodohkan perasaan awak . 


saya cume nak awak tahu yang sayang saya pada awak bukan maen maen . mungkin saya tak dapat tunjukkan atau buktikan sayang dan cinta saya pada awak tapi percaya lah dengan hati saya . selama hubungan kita saya bahagia sangat sebab awak betol betol sayangkan saya . saya bersyukur dapat kenal dengan awak sebab awak banyak bukak mata hati saya tuk belajar terima hakikat tentang kehidupan . buat masa sekarang , saya tak mampu berkata apa apa . insyaallah jika jodoh kita ada satu hari nanti kita pasti akan bersatu tak kira di duniawi atau syurgawi . saya sayangkan awak sepenuh hati saya . andai kiranya saya pergi dulu saya mohon ampun setulus hati jiwa raga saya sepanjang perkenalan kita saya banyak buat salah dengan awak . banyak lukakan hati awak sedar atau tak sedar . saya doakan semoga awak bertemu jodoh dengan orang yang lebih baek dari saya . yang mampu bagi awak kebahagiaan yang saya tak mampu bagi . yang mampu buat awak tertawa tanpa perlu keluarkan air mata lagi . kebahagiaan awak kebahagiaan saya jugak . dan saya akan cube mulakan hidup baru walaupon tanpa awak disisi . 


1 comment: