ikot-ikot semut berapi

budak buncitt punyer belog

My photo
kuala terengganu, bandar seri begawan brunei, Brunei
bella mierra . nineteen . tinggi . comell . mata sepet . ramping . makan banyak . pelik . suka nangis . manja . sewel . gilerr . senget .

Monday, May 16, 2011

just KEEP ON BREATHING

hari hari yang berlalu ditemani dengan ase saket , luka , pedih , gembira , kecewa dan suka .. saya gembira dan sekarang sedang cube MENGEMBIRAKAN hati sendiri walaupon LUKA berdarah . pedih .. tersangat pedih . saya mencintai orang yang salah . salah dengan mengganggap dia MILIK saya sedang kan hakikat dan kebenarannya DIA BUKAN MILIK SAYA . saya cube tuk bangun . bangun berpijak di bumi nyata . berpijak dengan ase cinta yang terLALU KUAT untuk nya . akhirnya saya JATUH .

dia sangat istimewa . terlampau sempurna . dan saya cube tuk menyedarkan diri sendiri yang saya tak mungkin dapat MEMILIKI dia . ase cinta yang hadir tuk nya tak pernah hilang walaupon sedikit . sungguh saya sangat berHARAP dapat habiskan hidup bersama nya . tapi saya tahu . itu tak mungkin TERJADI . 

hati saya banyak terluka . kalo dulu saya takot nak bukak pintu hati saya tuk seorang lelaki tapi sekarang sejak kenal dia . banyak yang dah berubah . dia hadir dalam hidup saya dan terangkan hati saya . walaupon saya tahu satu saat nanti saya tak mungkin akan dapat memiliki dia tapi saya cube tuk habiskan masa yang ada nih bersama nya . mungkin dia tak tahu betapa saya mencintai dia . mungkin dia jugak tak tahu betapa saya menyayangi dia dan merindui dia . saya dah cube tuk tenang kan hati sendiri menyatakan dia jugak menyayangi saya seperti saya menyayangi nya . tapi saya takot . takot kesudahan nya nanti menyakiti saya . melukakan saya lagi . perasaan lalu suda hilangg . sekarag saya cume nak habiskan hidup yang ada nih bersama dia tapi saya tak pasti mampu kah saya?

awak , saya nak awak tahu .. saya memang sayang awak ikhlas tanpa di pengaruhi oleh sape sape dan apa apa faktor . semua yang kita lakukan bersama , semua kenangan kita , saya akan sentiasa ingat seboleh mungkin . saya harap awak boleh bagi saya peluang tuk bersama dengan awak sampai saya dah tade lagi . dan bila saya dah tade nanti saya nak awak terus kan hidup awak seperti biasa . awak akan kawen dengan orag yang awak sayang dan awak ada anak yang cute n hencem sama cam awak . juz satu je saya mintak , jangan lupa kan saya dan semua kenangan kita . walaupon kita tak penah abadikan setiap kenangan lam pic . saya harap semua tu awak tak kan lupa kan .sesekali hadiah kan saya dengan ayat suci al-quran . semoga saya tenang di sana . saya sayang awak hingga hembusan nafas yang terakhir . saya hepi sangat bersama awak dan saya harap awak akan sentiasa sayang saya walaupon saya dah tade . saya harap cinta saya akan kekal lam jiwa awak tuk selama lamanya . 

kpd kwn2 , thx sbb sudi berkwn ngan aku selama ni. aku tahu aku bkn kwn yg baek. kdg2 aku meluka kn hati korang dlm x sengaja. sumpah aku x berniat pun. aku juz insan biasa yg x kn lari dr melakukan kesalahan. maaf kn aku tuk segala nya.

p/s: aku akn open blog aku ni. supaya if one day, aku dh xda korang leh teroka blog aku if korang rindu aku..
-semoga ALLAH masih beri kan aku waktu yg lama tuk aku terus hidup n nikmati kehidupan ni.. AMIN.....

No comments:

Post a Comment