ikot-ikot semut berapi

budak buncitt punyer belog

My photo
kuala terengganu, bandar seri begawan brunei, Brunei
bella mierra . nineteen . tinggi . comell . mata sepet . ramping . makan banyak . pelik . suka nangis . manja . sewel . gilerr . senget .

Tuesday, May 17, 2011

awak CINTAMATI saya

kalo awk tengah baca belog saya sekarang ni saya harap awak jangan senyum sorang sorang . saya tatau na tulis sal apa entri kali nih . jadi saya decide na tulis tentang apa yang saya tengah rase lam jiwa raga jantung hati saya sekarang . awak jangan gelak . saya ikhlas tulis ni dan saya betol betol maksudkan nya . 
  • saya sedang berusaha menghargai pasangan saya dan belajar menjadi seorang peCINTA yang SETIA . percaya lah :)
  • saya rela lepaskan segalanya demi awak . saya rela hilang semuanya untuk awak . tapi satu je saya tak rela KEHILANGAN awak walaupon satu saat dalam hidup saya .
  • saya berjanji pada awak no matter wat happen no matter wat life is gonna be soon i will always smile like u had taught and never give up .
  • kalo dulu saya berhenti tuk mencintai orang dan belajar untuk dicintai tapi sekarang saya dah buat dua dua . BELAJAR MENCINTAI dan DICINTAI ♥
  • in life , ALLAH ta bagi kita sumone yang kita nak . but DIA bagi kita sumone yang kita perlukan untuk sayangkan kita , lukakan kita and teach us the REAL MEANING of LIFE . dan semua itu saya belajar selepas kenal dengan awak .
  • saya sayangkan awak da saya harap awak tolong jangan tanya kan saya sebab kenapa . kerana saya tak punyer jawapan dari kata kata tuk soalan itu . jawapan nya ada dalam hati saya dan hanya hati saya yang tahu . saya harap awak hargai nya :)
  • if sumone ask me who i want to be with , i would simply say " sumone who can understand dat im not perfect " . dan orang itu cuma awak sorang saja .
  • MULUT da HATI manusia ta sama . begitu jugak saya . saya harap awak percaya kan pada HATI saya bukan mulut saya .
  • saya tak seCANTIK orang laen . sebab CANTIK saya hanya cukup di dalam HATI saja . dan saya ta perlu CANTIK di LUAR tapi BURUK di DALAM :)
  • saya mintak maaf sebab saya menyintai awak . memuja awak . terlanjur merindukan awak dan saya mintak maaf jugak sebab saya mungkin tak padan dengan awak tapi saya berJANJI yang saya akan JAGA CINTA kita sampai akhir hayat nanti :)
  • saya tanak orang laen dalam hidup saya . saya cuma nak awak saja . cukup ada awak sorang je . tolong jangan pergi dari saya da tolong jangan amik awak dari saya . sebab saya ta bole kehilangan awak . saya tak bole hidup tanpa awak .
  • sekali saya dah berSUMPAH yang saya SAYANG kan awak tak kan pernah ada yang laen dalam hati saya kecuali awak ♥
PESANAN RINGKAS : saya sayang awak sangat-sangat sebab pada mula kita kenal awak da curi hati saya sampai kan saya sentiasa teringat kat awak . isaukan awak . rindukan awk . cintakan awak . perlukan awak . saya tahu sayang saya mungkin tak cukup tuk buktikan pada awak .tapi saya tetap cuba tuk sayangkan awak lebih dari saya sayang diri saya . cinta saya suci ikhlas tuk awak sejak awak hadir lam hidup saya . saya ta nak cinta ni cuma bertahan sekejap. aminn insyaallah kalo ada jodoh saya akan lamar awak tuk jadi suami dalam hidup saya walaupon sebenarnya awak yang patot buat . ahahaha.. saya tak nak hilang awak . tapi andai ditakdirkan awak hilang saya , cari lah yang lebih baek dari saya yang mampu mnyayangi awak seperti mane awak nak . terima kasih sebab sudi hadir lam hidup saya .ajar saya erti cinta . saya sayang awak . cintakan awak sepenuh hati saya . awak anugerah yang terhebat pernah saya dapat .

No comments:

Post a Comment