ikot-ikot semut berapi

budak buncitt punyer belog

My photo
kuala terengganu, bandar seri begawan brunei, Brunei
bella mierra . nineteen . tinggi . comell . mata sepet . ramping . makan banyak . pelik . suka nangis . manja . sewel . gilerr . senget .

Monday, May 10, 2010

KAWAN dan SAHABAT

meh aku knal kan KAWAN dan SAHABAT aku kt korg sme. korg msti pkir aku ta de kwn , teman , shbat kn ? eleh.. ad.. byak blambak. smpai tatau nk smpan kt ane da. sbb lam ati aku da pnuh tuk kwn2 yg aku syg. haha.. ni sme kwn aku dr kcik smpai besar smpai skunk. nah , tgk je. yg laki jgn gatal nk mntk num phone ek ? yg pmpuan lak ta yah menGEDIXX nk smpan angan2 nk wat boyprend. aku suh cuci mata je oke ?
ni pic kt LATA TEMBAKAH reunion 2009
(asyraf , abe , pejo , helmi , nurul , miera n amy)

hanan n miera

ni kaZen aku mrangkap supervisor pnshat aku.
(khairil)

ni msa kem kt BENTING LINTANG form3

pic kelas.. form 5

smbutan ari raya form 4


No comments:

Post a Comment